Followers

Sunday, 6 July 2014

Mala mozaika do lazienki

Znajoma zamowila mala mozaike do lazienki, ktora chce powiesic na scianie zamiast obrazka. Wybor jest bardzo dobry, gdyz mozaika jest bardziej odporna na wilgoc . Dostalam pewne instrukcje odnosnie kolorow: powinna zawierac roz i  fiolet , temat i wykonanie dowolne.Bardzo lubie takie zamowienia, gdyz juz  jestem ograniczana ''upolowanymi" elementami, a wiadomo, ze w tanich sklepach pojawiaja sie jednostkowo i czasem trzeba troche poczekac. Mnie udalo sie dosyc szybko zostac wlascicielka rozowo- fioletowej muszli:

 muszla jest raczej nowoczesna, obramowana srebrnym metalem















poniewaz muszla wyznaczyla tematyke morska, zgrupowalam elementy, ktore juz mialam w domu



















zrobilam sobie rowniez barwne kolo zlozone z materialow, ktore moga byc wykorzystane w tym projekcie

1,muszle naturalne, 2.muszelki syntetyczne, 3.bransoletka z muszelek oraz perelki, 4.kamyki rzeczne, 5.szklane, owalne "klejnoty" idealne do mozaik i wreszcie male , fioletowe paciorki

wszystkie pasuja do siebie kolorem i moga stanowic elementy mojej mozaiki

a oto pierwsza przymiarka:















nastepnie przyklejamy  wszystkie elementy / silikon/ i czekamy az wyschnie.















wszystko przyklejone , wyschlo przez noc, sprawdzone, gotowe do polozenia cementu
















oczyszczanie po cementowaniu




















a oto prawie gotowa, jeszcze mokra mozaika

Jeszce tylko pare slow odnosnie wykonania. Calosc zostala umieszczona na plytce pilsniowej o wymiarach 27x34 cm. Nie wszystkie uprzednio zaplanowane elementy zostaly uzyte.Projekty zostaly przemyslane i wybralam jeden, ten ostateczny.Teraz tylko mam jedno zmartwienie: czy kolezance bedzie sie podobala mozaika? Zobaczymy jutro!


Mozaika zostala zaakceptowana i polubiona w 100 % ! Mnie rowniez sprawila radosc praca z tym zestawem kolorow.




















mozaika otrzymala tytol :"Na dnie", czyli fragment dna oceanu podczas narodziny perly.












































No comments:

Post a Comment